10 Ocak 2015 Cumartesi

MERHABA 2015... YENİ HABERLER VE UMUTLARLA MERHABA...

Karlı ve soğuk bir günden merhaba,

Ocak ayı karla birlikte geldi. Elimde kahvem, önümde bilgisayarım size beni çok heyecanlandıran bir yazı yazmak için hazırım.



Biliyorum uzun zamandır yazmadım. Koşuşturma içindeyken bir şeyler yazmak gerçekten benim için zordu. Bundan dolayı yazmaya ara vermiştim. Şimdi yeniden yeni yılla birlikte bir şeyler yazmanın zamanıdır dedim.

Her hafta sizlere yazılar yazmayı planlıyorum.

Şimdiye dek konularım hep diyetle alakalıydı. Diyetle alakalı yazılara devam edeceğim ama onun yanında sizlere sevdiğim, beğendiğim ürünlerle ilgili bilgilendirme yazıları da yazmayı planlıyorum.

Bunun sebebi nedir? Sebebi bana çevrem tarafından çokça sorulan bazı konularla alakalı bildiğim ve araştırdığım kadarıyla bildiğim şeyleri sizinle de paylaşmak istemem.

Aynı zamanda Eylül ayında açmış olduğum ama ara verdiğim youtube kanalımla ilgili de buradan bir ipucu vermek istiyorum. Yeni videolarım çok yakında sizlerle olacak.

 Farklı ve güzel videolar olmasını istediğim için biraz daha uygun olduğum zamanlarda videolarımı çekip yayınlamak istedim. Bakalım uygun gün ve zamanda yeni videolar gelmeye başlayacak.

Bu kadar haber sanırım yeter...

YENİ BİR YIL YENİ UMUTLAR.... YENİ YAZILARIMI BEKLEYİN....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder