10 Ocak 2015 Cumartesi

SAÇLAR İÇİN SATINIQUE SAÇ DÖKÜLMESİ ÜRÜNLERİ İNCELEMESİ

Herkese Merhaba

Uzun süredir kullandığım ve oldukça memnun olduğum bir ürün serisinin tanıtımını yapmak istiyorum. Bu ilk ürün inceleme yazım. Umarım güzel ve faydalı bir yazı olur.

Hadi ürün serimizi inceleyelim...

SATINIQUE Amway firması bünyesinde bulunan saç üzerine çalışmalar yapan köklü bir firma. Geçtiğimiz sene Satınıque firması ürünlerinde çeşitli değişiklikler yaparak yeni ve daha etkili ürün serileri çıkardı. Bunlardan benim gerçekten uzun süredir kullandığım ve olumlu sonuçlar aldığım bir ürün serisini size kısaca anlatmak istiyorum.

Saçlarımda mevsimsel dökülmeler haliyle oluyordu. Ancak diyet sonrası bu dökülmeler artmaya başladı. Saçlarımın gerçekten saç dökülmesi karşıtı ürünlere ihtiyacı olduğu bir dönemde bu ürünler imdadıma yetişti.

SAÇ DÖKÜLMESİNE KARŞI ŞAMPUAN VE SAÇ KREM




Bu şampuanın içeriğine ve vaadlerine bakarsak;

1.Gi nseng, dut yapragı özü karısımı saç
deri si ne masaj yapıldığında dolasımı
uyarır, kırılmadan kaynaklanan saç
kaybını azaltır.

2. Yüksek performanslı formül ayda
1.800 saç teli ne kadar kaybın
önlenmesi ne yardım eder.

3. Kırılgan, i ncelen saç yeni kalınlık
ve dolgunluk boyutları kazanır.

4.Kırılma nedeni yle gerçeklesen saç
kaybının azalmasına yardım eder
ve saçları daha dolgun ve daha kalın
görünür bırakır.

BENDEKİ SONUÇ;

Ürünü kullanmaya başladıktan 1 hafta sonra (haftada 3 gün ürünü saç kremiyle kullandım.) saç dökülmem de azalma başladı. Saçlarım daha dolgun ve daha kalın telli görünmeye başladı. saç uçlarımdaki ve boylarındaki kırıklarda gözle görülür azalmalar yaşadım. 1 şişe şampuan 4 ay gibi bir sürede bitti. Bitmesine yakın bebek saçlarımın arttığını farkettim. Saç kremi 8-9 ay kullanılabiliyor. Köklü sonuç alınabilmesi için 1 yıl ürünü kullanmak sağlıklı olur diye düşünüyorum.

Saç normale döndüğünde saç tipine göre şampuana geçiş yapılabilir.

SAÇ DÖKÜLMESİNE KARŞI TONİK

Bunun dışında bu seriye bağlı olarak bir ürün daha var ki, o üründe inanılmaz bir ürün. yoğun şekilde saç dökülmesi yaşayanlar için olan ürün yoğun dökülme oluşan bölgelerde dökülmeyi durdurup tekrar saç çıkmasını sağlıyor. Benim bu şekilde bir sorunum olmadığı için ürünü deneme şansım olmadı. Ama kellik başlangıcında olan ve yoğun saç dökülmesi yaşayan kişilerin  bu ürünü denemesi gerektiğini düşünüyorum.




SERİYE GENEL BİR BAKIŞ



          Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Bir sonraki ürün değerlendirmesinde görüşmek üzere...

           KENDİNİZE İYİ BAKIN...

         



Not: Sponsorlu bir ürün değildir. Reklam amacı güdülmemektedir. Tamamen kullanıcı yorumudur.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder