18 Ağustos 2016 Perşembe

NERDEYDİM, NELER OLDU, NELER YAPTIM?

NERELERE KAYBOLDUM?

Herkese tekrar merhaba,

Uzun bir aradan sonra sayfamda yazmaya geri döndüm. Bu geri dönüşü yapmak için birkaç aydır uğraşıyordum. Ancak yoğun bir dönemden geçtiğim için bir türlü fırsat bulamamıştım. Bir hızla blog sayfası açıp daha sonra yazamamak çok kötü bir durum.

Geçmiş yazılarımı şöyle bir taradığımda güncel kilom ve spor programımla ilgili tek bir yazımı bulamadım. Fikirler, yaptıklarım, önerilerim var fakat kilo takibi ile alakalı tek bir yazım yok. Beni tanıyın yazımda en son 59 kiloda kalmışım...

Tabi sonrasında 53 kiloya kadar düştüm. Haftada 6 gün sporumu yaptım. Her şey çok düzenli bir şekilde giderken Mayıs 2016' da babam ayağını kırdı. Öncesinde de sporu azaltmıştım. Babam ayağını kırdıktan sonra hastane, ev, okul derken spor yapmak için enerjim ve zamanım kalmıyordu. Bu arada düzensiz beslenme, geç kalkma, geç yatma durumlarından dolayı kilom hızla artmaya başladı. Önce 56 kilo oldum ve vermek için birşeyler yapmaya çalışırken başarısız olup 59 kiloya kadar çıktım. ( Soldaki resim 53 kilo olduğum zamandan...)

Hedefim 49 kilo olabilmek iken ben 53 kiloyu koruyamayıp 59 kiloya kadar çıkmıştım. Tabi bu arada hedefim, amacım ve isteklerim yolundan saptı. Eminim benim gibi olan, hatta benden daha fazla kiloyu geri alıp artık başaramayacağını düşünen birçok insan var. Bu arada hemen diyetisyenimle irtibata geçtim. Fakat diyetisyenim doğum iznine ayrıldığı için maalesef Kasım ayına kadar görüşemeyeceğiz. 

Önce bende bir panik başladı. Giymek istediğim çoğu şey artık istediğim gibi olmuyordu . Daraltmak için ayırdığım yada bol gelen tüm kıyafetlerimi çıkardım ve tam olanları dolabıma geri koydum. Moral olarak kendimi hiç iyi hissetmiyordum. Kendi başıma düzenli beslenmeye geri dönmem gerekiyordu. Mide çok nankördü ve beynime olur olmaz sinyaller gönderip yararsız ne varsa onları istiyordu. 

Ve yine Kasım ayında başlayan serüvenim tekrar diyetisyenimle beraber Kasım ayında başlayacak gibiydi. Kendimi buna hazırlamışım gibi rahat davranırken bu böyle olmaz diyerek tekrar zorlansamda diyet yapmaya başladım. 9 Ağustos' ta 59 kilo ile diyetime başladım. Şimdilik maalesef spor yapmak içimden gelmiyor. Onun içinde kendimi motive etmeye çalışıyorum. 

Güncel kilom: 57.9 ( Sol en güncel halim)

Hedef  kilom: 48

Kendime her hafta için 1 kilo verdim. Bakalım Kasım ayı diyetisyen randevuma kadar kaç kilo vereceğim. Her hafta kilo durumum ve ruh halimle ilgili yazılar yazmaya çalışacağım. 

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.... Bol eksili haftalar diliyorum :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder