30 Ocak 2015 Cuma

YENİ KARAR ALALIM MI?

 Herkese Merhaba,

Hafta sonu geldi çattı ama ben hala bu hafta hiçbirşey yazamadım. Bir türlü yoğunluğumu azaltıp yazılarıma zaman ayıramıyorum.

 Haliyle bu yoğunluk durumu diyetime de sirayet etti. Uzun saatler aç kalmaya devam ediyorum. Su içme isteği uçtu gitti... Sabah koşuları unutuldu... Yürüyüşlere bir türlü devam edilemiyor...



Akşamları pişmanlıktan çıkabilmek için akşam yogası yapıyorum...( stresten arınmamız lazım...)



Akşam 19:00' dan sonra mutfak kapalı. (bikini sağolsun bu alışkanlığı bana kazandırdı.)

Gel gelelim bir moddan düşme, bir kendinden geçiş, bir boş vermişlik  halindeyim. Bu halden çıkmak lazım. Yeni kararlar almak lazım.

Ah ah canım bikini ( www.bikiniprojesi.blogspot.com.tr ) daha önce demişti de işte o rehavet bana uğramaz, yanımdan geçmez derdim. Şimdi rehavet geldi gitmek bilmiyor.

Aynada o çıkan göbek mi?  Yok yok ödem o ödem...  Diyerek kendini kandırma moduna girdiğim şu günlerde acilinden eski motivasyonlu, sporlu, diyetli günlere geçiş yapmam lazım...

Hemen yeni kararlar alıp uygulamaya geçmek lazım.




Benimle yeni kararlar alıp uygulamak ister misiniz? İnstagramda ve blogumda  #subattayenikararim hashtag'ı ile yeni kararını yada kararlarını paylaşıp şubat ayı boyunca uygulamaya ne dersin?



Haydi sende başlattığım bu uygulamaya katıl.

Hep birlikte eğlenelim ve birbirimizi motive edelim...

HAYAT HERŞEYE RAĞMEN ÇOK GÜZEL

Bir sonraki yazımda görüşürüüüüz......

İnstagram hesabım: @burcubilici16




2 yorum:

  1. Blogunu takibe aldım bende bana beklerim :) http://hayalimkorea.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. bencede herşey bütün olanlara rağmen güzel :)
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil