10 Eylül 2014 Çarşamba

NERDEN... NEREYE...

Herkese merhaba,

Son yazımın üzerinden uzun zaman geçmiş. Diyeceksiniz ki sen ne yaptın? Yazmak iyi hoşta oturup araştırma yapmak, doğru bilgiler bulmak, onları derleyip toplamak, bu arada günlük hayatın koşturmacasına ayak uydurmak zor iş vesselam...

Bu uzun arada bende diyetime yoğunlaştım. Kendime söz verdiğim youtube kanalı projemi gerçekleştirdim. Henüz kanal işinde acemiyim maalesef ama ilerleyen günlerde daha iyi olacak inşallah. İnstagram hesabımda da birçok takipçim oldu. Bende oraya son zamanlarda daha çok vakit ayırır oldum.

Yazılarımı en kısa sürede arttırmayı planlıyorum....

Son durumumu merak edenler için söylüyorum ki Kilo: 53.4, yağ oranı: 14.7

Diyet koruma programına geçtim. 8 ay ayda 1 diyetisyenime gideceğim. İlk kontrolüm bu ayın 15' inde. Umuyorum ki 1 kilo vermiş olarak giderim...

 Diyetisyenimin söylediğine göre ilk aylarda kilo verme devam edermiş. Hedefimiz 50 olduğu için artık ayda 1 görüşeceğiz ve elimde uymam gereken bir listem yok. Listemi kendim ayarlıyorum. Bu nedenle en zorlandığım şey diyette sanırım koruma olacak.

Bende durumlar şimdilik böyle. En kısa sürede yeni bilgilendirici yazılarımla sizlerleyim...

Kendinize iyi bakın görüşürüz....






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder