29 Eylül 2014 Pazartesi

SONBAHAR SENDROMUNA GİRDİK...

Herkese Merhaba,

Başlıktan da anlaşılacağı gibi sonbahar geldi çattı. Eylül ayı biterken bastıran yağmur ve soğuk bütün kışlıkları dışarı çıkarttırdı.

Geçtiğimiz günlerde kısa bir tatil yaptık. Son kez deniz kenarında bikinimizi giydik. Gelir gelmez soğuk hava ve dinmeyen yağmurla karşılaştık. Hırka giyemeden monta geçiş yaptık. Yaptık da e biz kilo verince montlar, hırkalar, kazaklar bol geldi... ( holeeeeey... Kıyafetleri giyerken resmen dans ettim.)  Peki sezon indirimi gelmeden tam sezonunda kendimize nasıl alışveriş yapacağız derdine düştüm.

Ben ki sezonda pahalı olan ürünü almamaya yemin etmiş, sezon sonu indirim aşığı biri olarak kendime nasıl alışveriş yapacağım? Bu durum beni haliyle sonbahar sendromuna soktu diyebilirim.

Baktım hava soğuk; pijamalarımı giydim. Kahvemi, bilgisayarımı ve not defterimi aldım. Bu havada anca senden bir blog yazısı çıkar dedim.



Tabi ben sonbahar sendromundan haftaları birbirine karıştırmışım. Bu hafta sonu bayram olduğunu yeni idrak edebildim. Demek ki hayatım tam bir rutine dönmüş bayramı bile unutmuşum. Haliyle ne alışveriş telaşım var ne bayram telaşım. Dedim ki Burcu bak bu böyle olmaz kalk, silkelen, kendine gel. Pazartesi sendromunu pazar gününden yaşama. Hemen alışveriş listeleri yapılmaya başlandı. Uff alınacak ne çok şey var yahu... Neyse sonbahar yeni geldi nasıl olsa yavaş yavaş eksikler tamamlanır.
Başlıktan anlaşıldığı üzere kafam karışık. Bu nedenle diyet ve spor da 3 gündür bir boşvermişlik hüküm sürmekte. Haftasonu maşallah yemeklere gömüldüm resmen. Hayır yemekler kaçmıyor yavaş yavaş ye... Yok rahmetli babaannem hep derdi: Arkandan atlı mı kovalıyor? Bendeki durum aynen öyleydi.

Neyse bu kadar saçmalamak yeter... Yazının geneli sendrom sonucudur. Pazartesi yeni bir Burcu olarak uyanmayı ümit ediyorum. Belki güneşte kendini gösterir yahu...

Büyük ihtimalle yazım blogda yarın yayınlanır. Pazartesi günü serbest atış günü olsun madem... ( Ben uydurdum, sonbahar bana iyi gelmedi...)

Hepinize bol mutluluk, sağlık, spor, aktivite ve kayıp kilolu bir hafta diliyorum... Bir sonraki yazımda görüşelim...










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder